Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky rád hraji sám a v tomto případě hraji o dost líp než je můj reálný HCP. Taky bych rád hrál alespoň obden, ale ještě nejsem v důchodu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud jste "doma" na Kunětické Hoře tak golf fakt umíte. HCP pod 10.

0 0
možnosti
Foto

HCP pod 10, když jste začal ve třiašedesáti, to tedy klobouk dolů. To mám tedy hodně co zlepšovat ;-D

0 0
možnosti
Foto

Na golfu je fajn, že se dá hrát solo a je relativně laciný. Střílel jsem asfaltové holuby. K tomu je v Česku pořád třeba někdo, kdo ty holuby pouští. Také to bylo mnohem dražší. Taky jsem hrál tenis - tam je třeba soupeř a ve čtyřhře i spoluhráč. Teď seberu hafíka a dennodenně hraji a trénuji. Minulý týden turnaje - úterý Krumlov, středa Haugschlag, neděle Bechyně. Tento týden pondělí Weitra, středa Loreta, pátek Bechyně v noci se zatměním. Paráda. Vřele všem důchodcům doporučuji. Sám jsem začal ve třiašedesáti.

1 0
možnosti
Foto

Jen pro úplnost a snad i zajímavost. Dá se v našem věku zlepšovat handicap i v oné druhé činnosti - spolužák Strnad ?;-D

0 0
možnosti
Foto

V tomto případě to je nemožné ;-D

0 0
možnosti
PK

Jako senior jsem kouzlu golfu nepodlehl, nejprve to by sport typický pro byznysmeny a pak už jsem byl fanda amerického fotbalu a měl jsem skvělého psa a tak běhání se psem zvítězilo...ale jsem rád,že to hrají i "normální" lidičky...R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem do pětapadesáti měl o golfu zkreslené představy podobně jako je má většina lidí. Že to není sport, že se při tom člověk moc neunaví, že je to hra pouze pro bohaté apod. Nic z toho není ale pravda. Co se týče amerického fotbalu tak tady jsem úplně mimo. Prakticky nic o něm nevím a tudíž ho ani nesleduji. Na druhou stranu ale miluji "soccer" a v této souvislosti je mým nejoblíbenějším klubem Slavia Praha. Už od narození ...

1 0
možnosti
Foto

Já Tě, Jirko, tímto zdravím. My máme golfové hřiště hned za barákem (tedy za bytem) v pěším dosahu. Chodíme kolem na procházky, ale ještě jsem tomu nepodlehl.

Ale ono má mnoho sportů k ideálu zdraví hodně daleko. Snad plavání by mohlo vyhovět. Ale zcela nedávno jsem slyšel tento názor. Neříkám, že je platný, ale názor to je:

"Na golfu je zdraví prospěšná pouze chůze, ale už ne údery. Trpí páteř."

Ale, asi lepší, než vůbec nesportovat.

0 0
možnosti
Foto

To mne tedy zaujalo. Vzhedem k tomu, že vlastně ani nevím kde bydlíš tak mne zajímá o jaké golfové hřiště se jedná. Černý most, Motol nebo Zbraslav? Nebo nějaké jiné hřiště? Kdybych já měl hřiště za barákem, tak bych tam byl obden. Já mám nejblíž na Roztěž, ale to je soukromé hřiště patřící majiteli Foxconnu

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,64
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik