Diskuse

10 malých černoušků nebo 10 malých indiánků nebo 10 malých vojáčků?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J17i18ř47í 40J28o43n26á41š

17. 1. 2017 20:55

Jako kluk jsem to četl,ale tenkrát jsem hltal každou knížku.Teď jsem chtěl u televize zavzpomínat a to byla chyba.Bylo to strašně odpudivé,vydržel jsem jen první díl.Omlouvám se,asi jsem už někde jinde.RvRv

0 1
možnosti
Foto

Abych řekl pravdu, tak negativní reakci na film jsem nečekal vzhledem k tomu, že na ČSFD má tato miniserie hodně, hodně vysoké hodnocení to 85% viz http://www.csfd.cz/film/53132-az-tam-nezbyl-zadny/komentare/

0 0
možnosti
Foto

Inu, Agatha Christie nazvala svoji knihu přesně v duchu britské kolniální politiky tak, jak to tehdy bylo běžné.

Osobně nevím,jak bylo míněno "Indians", ale vzhledem k tomu, že za autorčina života vznikly filmové verze, tak se skutečně jedná o indiány, nikoli Indy, jak by se snad bylo možno rovněž domnívat.

1 0
možnosti