Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kaktusak

5. 8. 2011 17:57
Írán potřebuje jaderné zbraně,

aby mohl odstrašit možného agresora, tedy americký režim.

0 0
možnosti

JB001

5. 8. 2011 17:16
A asi se to líbilo více lidem

když teď koukám na tu karmu :-)

0 0
možnosti

JB001

5. 8. 2011 17:14
Děkuji všem diskutujícím za pozitivní hodnocení

mého dnešního příspěvku. Jsem rád, že jsem to nepsal zbytečně a že se to někomu líbilo. Říkal jsem si, že většina čtenářů neměla možnost si článek v Reflexu přečíst, a tak jsem hodil na papír názory, které se mi taky líbily. Jsem rád, že se líbily i vám ;-)

0 0
možnosti

zdeseny obcan

5. 8. 2011 17:00
Pakistan nam muze byt ukradeny

At tam budou vyvat cokoliv nas se to prilis nedotkne. Co vliv bude mit jsou desitky milionu muslimu kteri se sem uz nasackovali a kteri jen cekaji az budou mit dostatek mladych muzu ve vojenskem veku a pak se domorodci teste na to toco.

0 0
možnosti

George.Camomile.blog.idnes.cz

5. 8. 2011 14:31
I Já Jirko dávám karmu, J.H.

0 0
možnosti

_-1-_

5. 8. 2011 15:46
Re: I Já Jirko dávám karmu, J.H.

Já bych dal karmy dvě ..... Jirkovi i Milošovi

0 0
možnosti

petrph

5. 8. 2011 13:33
poměrně logické argumenty

ještě po Himmlerovi jednal se spojenci  Karl Donitz ("pouze" tvůrce totální ponorkové války, při které byly z jeho rozkazu potápěny i civilní lodě).Ten dokonce nabídl spojencům separátní kapitulaci za podmínky,že uznají nárok Německa na české Sudety.

Jenže,pravý důvod,proč Američané odmítli návrhy Himmlera i Donitze,jako že i další úvahy o ponechání nacistického statusu Německa, byl ten že tehdy už bylo Německo okupováno a poraženo..bylo možné  jednat z pozice vítěze a soudit.

Tak daleko,při konfrontaci s islámem ještě nejsme,možná ve srovnání s nacismem tak na úrovni 30.let,kdy se ujímá moci Hitler,začíná Německo mocně vyzbrojovat,nařizuje první rasové zákony proti menšinám, staví první koncentrační tábory,.to vše s tichým souhlasem evropských velmocí. Teprve později přišlo obsazení Rakouska, ČR(v Anglii vládne místo Churchilla smířlivý Chamberlein.)ale to stále ještě není válka.A teprve po té válce ve které padlo 60 milionů lidí,bylo možné nacisty potrestat.Radši nesrovnávat..

0 0
možnosti

kaktusak

5. 8. 2011 18:00
Re: poměrně logické argumenty

Už jsme v roce 1940, kdy Hitler okupoval Polsko a západní Evropu. Stejně teď Západ okupuje Afghánistán, Irák, část Srbska, chystá se na Libyi... Je nejvyšší čas to zarazit.

0 0
možnosti

Livrak7

5. 8. 2011 12:49
Karma

Váš blog zařazuju do kategorie Velmi kvalitní. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS