Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JardaM

24. 7. 2011 18:53
Jak to říct

Pan Bartoš měl v prvním plánu mé sympatie, protože registruji, jak nad ním Tydlitátová a squadra kolem Havla prskají. Jeho články jsem se pokusil několikrát přečíst, ale ani jednou jsem nedočetl do konce. Nyní k vlastnímu rozhovoru. Ačkoli si myslím, že mísení kultur v konečném důsledku přináší více problémů než pozitiv, považuji všechny lidské bytosti za lidské bytosti a dost mi vadí, když se někdo povyšuje byť už jen tím, že přistěhovalce nazývá přičmoudlíky, jak to pan Bartoš udělal v jedné z odpovědí. I jeho odpověď, že má nejraději ženy bílé nasvědčuje, že je poněkud více infikován White power než je zdrávo. Takhle odpoví jen člověk, který má tuto otázku velmi srovnanou a je pro něj důležitá. Navíc tím lacino prodává munici svým oponentům. Dále bych chtěl upozornit na překlep. Pan Bartoš měl zcela jistě na mysli, že máme "otrockou mentalitu" nikoli otrokářskou. S jeho názory co se NWO týče souhlasím. Pokud chtějí vyvolat velkou válku, pak úder příjde pravděpodobně v Pakistánu.

0 0
možnosti

JardaM

24. 7. 2011 18:55
Re: Jak to říct

protože tudy vede ropovod z Iránu do Číny a Čína sama poskytuje Pakistánu pomoc v krytí vzdušného prostoru. Tady by pravděpodobně došlo k zatažení Číny do války a pak Bůh s námi.

0 0
možnosti

al325

24. 7. 2011 17:24
můj pohled

před nějakým časem jsem přestal kupovat noviny, protože jsem došel z závěru, že většina novinářů je schopná a velice ochotná za peníze lhát, překrucovat, manipulovat a já nevím co ještě. Občas si přečtu názory lidí, kteří za své příspěvky neberou žádné peníze, ale i tam je občas pokus věci překroutit a vnutit ostatním, kdo je dobrý a kdo darebák. Pravda a fakta jsou často věcí, jenž se záměrně nevidí. Ale jsou výjimky, proto čtu i blogy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 1287x
Pokud svoboda něco znamená, znamená to "právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet" aneb co si myslíš o sobě ty, je mnohem důležitější, než to, co si o tobě myslí ostatní...

Seznam rubrik