Okamura , Klaus a Lionel Messi

Dnes večer jsem jedním okem sledoval na Barrandově diskuzní pořad, ve kterém "nejvýznamnější" osobnosti české politické scény hovořili o naší budoucnosti, o tom, co nás čeká po volbách...

Druhým okem jsem sledoval na ČT Sport přímý přenos utkání Champions League FC Barcelona vs Juventus Turín. Ve studiu tipovali Erich Brabec vítězství Barcy a Martin Hašek tipoval vítězství Juventusu. Já jsem tipoval, že to Barca domá dá a měl jsem pravdu...

Soukup si dnes pozval do svého pořadu sedm zástupců největších politických stran. Pozvání příjali Martin Kolovratník za ANO, Markéta Pekarová Adamová za TOP 09, Václav Klaus ml. za ODS, Leo Lůzr za KSČM, Petr Gazdík za STAN, Tomio Okamura za SPD a Matěj Stropnický za Stranu zelených. Zástupce ČSSD asi neměl koule na to, aby šel do konfrontace s politickými protivníky.

Upřímně řečeno do poslední chvíle jsem nevěděl, jestli nemám dát přednost pouze Lize mistrů, ale zvědavost byla silnější, protože jsem byl zvědav, kdo opravdu přijde a kdo si to na poslední chvíli rozmyslí.

Nevím, kolik stran se bude ucházet o naši přízeň, ale jedno je jisté. Většina stran (ty které překročí 1,5% hranici) bude spokojená, že dostanou stovku za každý hlas, protože na 5% dosáhnou jen někteří. Pokud bych si měl zaprorokovat, tak si dovolím tvrdit, že Strana zelených se do Poslanecké sněmovny určitě nedostane.

Úvodní slovo ředitele Soukupa před vlastní debatou bylo tlacháním, které nemělo hlavu ani patu. To byla naprostá zoufalost a vůbec jsem nepochopil co tím chtěl básník říci, Pak následovalo představení jednotlivých aktérů večera. O tom, že tam není zástupce ČSSD nepadlo ani slovo. Můžeme se tedy jen dohadovat proč?

Krátce poté, co debata začala a dostal se ke slovu Tomio Okamura,  střílí vedoucí branku Barcelony gólem do šatny Lionel Messi....

Diskuze se vedla v rozehřívacím kole na téma "fenomén Babiš", migrace uprchlíků, Následovalo téma školství, platy obecně, realitní trh a dál už nevím, protože je pokročilá hodina a já jdu do hajan...

Co se týče mého subjektivního hodnocení z toho co jsem viděl a slyšel  jsem se nejvíc  ztotožnil s názory a postoji Václava Klause juniora a Tomio Okamury.. No a úplně nejlepší ze všech byl Lionel Messi.

 

 

 

Autor: Jiří Beránek | úterý 12.9.2017 22:50 | karma článku: 29,98 | přečteno: 1265x