"Golf a sex jsou jediné věci, které muži dělají s radostí, aniž by v nich byli dobří"

říká trefný citát neznámého autora. Nicméně mnozí golfisté se mnou určitě budou souhlasit, že se jedná o sport, kde vášně a city hrají velkou roli.

Vzhledem k tomu, že jsem už seniorského věku, tak s tím sexem už to lepší nebude, ale co se týče golfu mám naději, že se ještě budu zlepšovat.

Golf si v bývalých komunistických zemích včetně Československa vysloužil nálepku elitářského a snobského sportu, který je lepší potlačovat než podporovat nicméně díky Bohu to je už dávná historie a dnes už to není sport pouze pro bohaté. Finančně stojí zhruba stejně jako tenis nebo lyžování.

Co se týče mne, poprvé jsem vzal golfovou hůl do ruky, když mi bylo pětapadesát, a od té doby, je golf nedílnou součástí mého života.

Letos poprvé jsem vyrazil na týdenní golfovou dovolenou v zahraničí. Jeden známý mne pozval, zda-li nechci s manželkou doplnit počet účastníků zájezdu na celkový počet devíti golfových nadšenců. Dlouho jsem se nerozmýšlel a v pondělí 22. března ráno jsme s Turkish Airlines odcestovali s přestupem v Istanbulu do Antalye, kde nás čekal hotelový bus, který nás odvezl do 35 km vzdáleného Beleku.

Počasí nám přálo nejenom při golfové hře v Cornelia Golf Clubu, kde jsem hráli každé dopoledne, ale i odpoledne u bazénu nebo u moře. Možná se budete divit, ale v moři jsem si dokonce i zaplaval, protože voda měla 17 stupňů Celsia a to se dá přežít.

Aniž bych přeháněl musím konstatovat, že se jednalo o mou nejlepší dovolenou v mé životě. Počínaje hotelem Cornelia De Luxe Resort s all inclusive službami a konče neomezeným golfem. Měl jsem trošku obavu, jestli zvládnu každý den 18 jamek, ale únava za celý týden nepřišla především díky relaxu v bazénech, v moři a v sauně.

Pro představu, jaké to tam bylo, přikládám několik fotografií. Věřím, že se budou líbit. Třeba budou někoho inspirovat při plánování dovolené. Podotýkám, že golf tam hrát vůbec nemusíte. V hotelu a jeho blízkém okolí je spousta jiných možností jak se odreagovat a pobavit. Jediné co hrozí, že pokud se nebudete hodně hýbat, že  během dovolené přiberete několik kilogramů. Jídlo tam totiž nemá chybu...

Room 1216
In the morning
Berdík
Par
Vladka
Želva na hřišti
Pool
Odpolední relax
Na pláži
Voda 17
Sea
Fitness
Sushi
Belek

 

Autor: Jiří Beránek | úterý 4.4.2017 10:05 | karma článku: 19,08 | přečteno: 596x